دوره آموزش کامل انیمیشن سازی

دوره آموزش کامل انیمیشن سازی
تعداد بازديد : 23228

دوره آموزش کامل انیمیشن سازی

ختصری در مورد دوره :

انیمیشن یکی از دوره های جذاب و پرطرفدار در حیطه هنر است که در این دوره هنرجو در ابتدا با یادگیری اصول طراحی مدل و شخصیت و ساخت مدل 3 بعدی آن آمادگی لازم برای خلق شخصیت خود را پیدا میکند و با یادگیری تکنیک های لازم در جلوه های کامپیوتری و پیش تولید وارد ساخت مدل 3 بعدی در کامپیوتر میشود و در ادامه با ساخت صحنه های مورد نیاز و یادگیری انیمیت شخصیت ، انیمیشن خود را میسازید .دراین دوره شما با استفاده از ریل فلو ، زی براش ، افترافکت و مایا انیمیشن خود را خلق کنید.

 دوره انیمیشن سازی عصر دانایی و آگاهی

اهداف دوره:

 - فرهنگ سازی موثر در زمینه های مختلف از طریق ظرفیت های جذاب انیمیشن در چارچوب اساسنامه سازمان

 - حمایت از برگزیدگان دوره جهت راه اندازی واحد مستقل قانونی و کسب درآمد از طریق تولید آثار فاخر پویانمایی در سطح جشنواره های بین المللی

مدت دوره :

شش ماه همراه با کارورزی کاملا تضمینی جهت تولید محصولات با کیفیت و ارزنده

تاریخ شروع دوره:

12 مهر ماه 1395

آخرین زمان ثبت نام این دوره:

20 شهریور ماه 1395

قیمت این دوره : 

ماهیانه 59هزار تومان


مناسب برای:

دانش آموزان، دانشجویان و طلاب ؛ پرسنل صنایع و شرکت های مرتبط با شبیه سازی و مدل سازی از جمله هوافضا، معماری، سینما، فنی مهندسی و ...

 

بازارکار:

- هسته های انیمیشن سازی و تولید آثار فاخر سینمایی (معرفی برگزیدگان توسط سازمان صورت می گیرد.)

- شرکت ها و ادارات مرتبط با معماری، شهرسازی و شهرآرایی

- مراکز تولیدی از جمله کابینت سازی ها، پرده سراها و...

 عصر دانایی و آگاهی

مزایای شرکت در این دوره :

 دریافت مدرک معتبر پایان دوره

 عضویت در تیم ها و هسته های حرفه ای انیمیشن سازی سازمان

 بهره مندی از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری منحصر به فرد سازمان عصر دانایی و آگاهی و دسترسی به آرشیو کامل صوتی، تصویری و گرافیکی

 امکان ضبط تصویری کلاس و مرور آن در منزل

برگزاری دوره های کارورزی ویژه دانش آموختگان دوره

 

سرفصل های آموزشی این دوره :

  • آموزش کامل سناریونویسی ، داستان پردازی و شخصیت سازی
  • آموزش روش های نوین تولید ، عرضه و فروش محصولات انیمیشنی فاخر
  • آموزش نحوه طراحی مدل و کاراکتر
  • طراحی شخصیت 2 بعدی و ۳ بعدی
  • ساخت مدل ۳ بعدی با خمیر
  • آموزش پیش تولید و استوری برد
  • جلوه های ویژه و حقه های سینمایی
  • اجرای مدل ۳ بعدی در کامپیوتر
  • آموزش بافت دهی و نورپردازی
  • آموزش ریگ و اسکین
  • آموزش ساخت سیکل حرکت
  • آموزش ایجاد تکلم و فعالیت پیشرفته در کاراکتر
  • آموزش سیمولیشن و برخورد
  • آموزش رندرینگ و فاینالینگ
  • آموزش طراحی کاراکتر ۳ بعدی حرفه ای
  • آموزش ایجاد سیالات و آب

 

 شما درشروع دوره کامل آموزش انیمیشن سازی با تمام مبانی و اصول انیمیشن سازی و اصول سه بعدی سازی وآموزش نرم افزارهای افترافکت ،زی براش، مایا، ریل فلو، تری دی مکس و سایر نرم افزارهای مورد استفاده در انیمیشن سازی آشنا خواهید شد.

 

دوره انیمیشن سازی عصر دانایی و آگاهی

برنامه های ضمنی:

 

آشنايي با تكنيكها و فرايند توليد انيميشن

 انيميشن نوعي انگيزش هنري به حساب مي‌آيد كه خيلي پيش از صنعت فيلم شكل گرفت. آشنايي با شيوه هاي ساخت آن، از انيميشن روي طلق و انيميشن روي كاغذ تا انيميشن كامپيوتري و ديجيتالي پيش نيازي است براي كساني كه در صدد شناخت و آغاز فعاليت در هر يك از شيوه ها هستند.

 


 

كارگاه طراحي حركت

بدون شك طراحي يكي از بارزترين جلوه هاي هنر متحرك سازي است ، همچنان كه اولين تجربه ساخته ها در زمينه متحرك سازي ابتدا بر روي كاغذ و سپس بر روي فيلم منتقل شد ، امروزه نيز بخش عظيمي از توليدات اين هنر همچنان از فن ظريف طراحي بهره مي گيرد. در بسياري از روش هاي متحرك سازي، گرچه از طراحي مستقيماً استفاده نمي شود ، ولي بدون شك براي پي ريزي اوليه توليد يك فيلم متحرك حتي در سطح نقاشي هاي ساده از طراحي استفاده مي شود.

 


 بررسی و تحلیل بوم کسب و کار:

بوم کسب و کار حاوی مهم ترین نیازهای هر کسب و کاری از جمله تهیه و فروش پویانمایی هاست. در این بخش ، که از مهم ترین بخش های دوره آموزشی انیمیشن سازی سازمان عصر دانایی و آگاهی است ، شما با مهم ترین مسائل آشنا می شوید و قبل از تولید و عرضه محصول ، به مهم ترین مسائل می اندیشید و برای آنها راهکار آماده می کنید.

 

 

عصر دانایی و آگاهی

 

 

استوري برد و لي اوت

استوري برد در فرايند توليد انيميشن، همان دستور كار اجرايي لي اوت من ، انيماتور و عوامل اجرايي توليد يك فيلم انيميشن ، صحنه هاي دكوپاژ شده توسط كارگردان در پانل هاي طراحي و مشخصات زمان هر پلان  ، حركت دوربين ، حركت كاراكتر و اندازه نما در هر پلان مي باشد.فراگيران با آشنايي با استوري برد و لي اوت ، شناخت نقش آنها در فرايند توليد انيميشن و با كسب آمادگي براي ورود به حيطه انيميشن ، نگرشي مثبت به اين رشته فيلمسازي خواهند يافت.

 


 

كارگرداني انيميشن

در اين درس هنرجويان ضمن آشنايي با اصول كارگرداني سينما، فصل مشترك كارگرداني سينما و انيميشن را فرا مي گيرند و در طي دوره با مراحل ساخت و كارگرداني پروژه انيميشن آشنا مي شوند.

 


 

انيميشن دوبعدي و كات اوت:

در اين كارگاه آموزشي، هنرجويان با به كارگيري نرم افزارهاي دو بعدي توليد انيميشن در داخل كامپيوتر و نيز نرم افزارهاي دو بعدي به كمك كامپيوتر آشنا شده و امكان ساخت و توليدات دو بعدي كامپيوتري و به كمك كامپيوتر در محيط نرم افزار براي ايشان فراهم مي شود. در پايان اين درس فراگيران توانايي توليد يك برنامه انيميشن  (حداكثر 2 دقيقه اي ) با تكنيك كات اوت در داخل كامپيوتر را به دست خواهند آورد.

 


 کارگاه ابزارهای پیشرفته

آشنایی با جدیدترین تکنولوژی های عرصه انیمیشن و پویانمایی ، در این بخش کارگاه شما می توانید با ابزارهای بسیار الهام بخش آشنا شوید و راحترین و بهترین راه را برای تولید پویانمایی خود انتخاب کنید

 

كارگاه عروسكي

در اين درس هنرجويان ضمن شناخت روند توليد انيميشن عروسكي و خميري و مراحل ساخت آن ، توانايي ساخت يك فيلم كوتاه با تكنيك عروسكي و يا خميري را پيدا خواهند كرد.

 


 کارگاه تبلیغ و معرفی محصول:

تهیه تیزر، تدارک تبلیغات کاغذی و الکترونیکی ، استراتژی های جذب و تاثیرگذاری از مهم ترین سرفصل های این کارگاه هستند و شما می توانید با تمرین عملی پیرامون این مسائل ، به فروش بیشتر پویانمایی خود بیاندیشید

 

انیمیشن سازی عصر دانایی و آگاهی

 

 

كارگاه انيميت سه بعدي :

در اين كارگاه ،  هنرجويان با محيط نرم افزارهاي سه بعدي از قبيل 3DMax  و ... آشنا شده و در طي دوره ساخت آبجكت ، حركت و زمانبندي در محيط سه بعدي را فرا مي گيرند. ­فراگيران پس از گذراندن اين دوره توانايي ساخت مدل ، صحنه ، نورپردازي و پردازش يك برنامه انيميشن سه بعدي را پيدا مي كنند.

 

 

 

استان مرکزی ، استان تهران ، استان اصفهان ، استان همدان در اولویت اول

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید